vineri, 9 aprilie 2010

A trecut!

Astazi am trecut peste definitiv.Acum sunt mai sigura ca niciodata.Sunt fericita desi o parte din minte mea isi doreste mult mai mult.
Pe aceasi banca unde a inceut totul,s-a si sfarsit totul.
Am fost mintita,inselata si luata de proasta.dar cu toate astea nu regret nimic.Nu regret ca l-am crezut cand defapt m-a mintit.El mi-a amintit cum e sa fiu "ingrijorata",dezamagita,sa am o stare de cacat si orgoliu ranit.
Cred ca asa am realizat ca relatiile nu sunt doar ca sa iti ocupi timpul liber & boys are not toys anymore.Nu intelegeam ce se intampla.Incepuse sa apara gelozia si un amestec de sentimente ciudate pe care nu am stiut cum sa le manevrez.
Ne-am despartit de ceva timp dar defapt pentru mine totul s-a terminat azi.Nu mi-a fost asa greu cum credeam sa ma uit in ochii lui si sa cer niste explicatii.Nici nu am tremurat cum ma asteptam.
Nici fluturasii nu si-au mai facut aparitia.M-am linistit cand am remarcat aceste lucruri.
Nu cred ca el a observat,dar fix cand ma pregateam sa scot pe gura "stii..in seara aia.." a inceput ploaia..chiar daca nu a durat mai mult de un minut,mi-a placut.
Aveam o stare de melancolie dar totusi eram fericita din 2 motive..
1:pentru ca ma eliberasem de tot ce incercam sa ascund.
2:in sfarsit imi gasisem "antidotul".Si da,e vorba de alt baiat.total diferit de fostul.
Tipul care mi-a fost aproape intr-o zi in care eu incercam sa par cea mai indiferenta persoana..si totusi sunt sigura ca el stia cat de mult ma chinuiam.
M-a ajutat sa trec peste,desi multe gesturi si vorbe imi aminteau de cealalta persoana care m-a schimbat putin cate putin
"If you loved me as much as you said you did
Then you wouldn't have hurt me like I ain't shit
Now you pushed me away like you never even knew me
I loved you with my heart, really and truly"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu