marți, 27 aprilie 2010

EVERYTHING happens for a reason.

Din ultimele zile am realizat anumite lucruri pe care inca nu le cunoasteam despre mine(cum credeam eu)
S-au intamplat anumite chestii care m-au pus sa imi pun cateva semne de intrebare,mai ales in FOSTA relatie
Ieri m-am gandit foarte bine la ce vreau,ce simt,ce o sa fac de acum inainte.Nu am mai dat foarte mare importanta trecutului.
Seara am vorbit si i-am zis ce hotarare am luat..ne-am despartit.Ma simteam si bine si rau
Bine pentru ca ma simteam libera,nu mai eram sufocata..si rau pentru el poate.
Iar am facut rau unei persoane de care m-am atasat.SUNT INCURABILA! Fix cand vreau sa fac sa mearga lucrurile mai bine,o dau in bara mai rau.Ranesc prin cuvinte,indiferenta,gesturi si tot ce se poate. (deci stati departe de mine :)) )
Imi pare rau ca am zis anumite chestii, intr-un anumit timp, care l-au facut sa creada mai mult decat stiam deja ca nu sunt in stare sa ofer.
Nu a fost foarte placut sa imi scoata ochii cu chestiile astea si sa ma faca sa ma simt ca si cum..as fi comis o crima

"Am avut un feeling naspa de aseara si iata ca am avut dreptate...dupa ce ai iesit de pe mess aseara.
Si m-am gandit la asta cam toata ziua.Parca tu erai persoana cu care eram in noaptea aia pe balcon..mda..lumea se schimba repede.Eu sper ca doar visez si ca maine dimineata cand ma voi trezi va fi la fel ca inainte,dar nu cred ca este posibil"



(sper sa nu ma injuri ca am pus asta pe blog)
Am observat ca azi,cand ne-am vazut a fost greu sa ma pupe pe obraz,sa nu ma mai ia in brate..Am observat si cum se uita la mine
A fost ciudat rau rau.Dar acum sunt sigura ca decizia pe care am luat-o a fost buna si nu am de gand sa dau inapoi.
Inafara de fazele urate care se intampla cand te vezi cu persoana de care abia te-ai despartit,a fost o zi fooooarte buna
L-am "recuperat" pe Hip. a k a Honey.Imi pare asa bine ca mi-am dat seama ca tin enorm la el si de acum chiar o sa ii fiu aproape mereu.
Il inteleg perfect,stiu tot ce gandeste si simte doar cand ma uit in ochii lui.Apreciez ca e una din putinele persoane care mi-au suportat toate toanele,fitele,ironiile.Uraste sa ii zic ca e "cel mai bun prieten al meu" deci n-o sa zic asta si aici :))))
Oh,and by the way,i'm wearing the smile you gave me <3

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu