miercuri, 28 aprilie 2010

new games,new rules

Ziua a inceput pe la 10 si ceva cu telefonu lu Andreea.Uitasem sa-mi pun alarma si din cauza asta am intrat si in criza de timp
La 11 trebuia sa plecam si chiar nu aveam timp.Am reusit sa fiu gata pana la 11 jumate si am plecat
Pe drum rutina zilnica..imi place cand ma intreaba Andreea "Ce ai mai facuuuuuuuuuuuut?" si eu incep sa ii povestesc,povestesc,povesesc,povesteeeesc si niciodata nu se plictiseste :x
Am ajuns la liceu si tot ce imi doream in momentu'ala era s-o vad pe diriga..dar spre deosebire de alte zile,nu mi-a mai zis nimic
Profa de romana a venit spre sfarsitul ore si ne-a pus nu stiu ce film.La mate am avut probleme cu o albina care se tot plimba printre noi,profu de geogra iar incepuse sa faca misto "Cine sunteti voi?" Profa de chimie:"vai,domnisoara blonda,ai mai trecut si tu in vizita pe la noi?" CUM SA II ZICI ASTA UNEI ELEVE CARE SE STRADUIESTE DIN TOATE PUTERILE SA AJUNGA LA ORE DAR GASESTE MEREU ALTCEVA MAI BUN DE FACUT? CUM?Abia astept sa se termine anu,sa le zic la toti pa..sa scap.
Alex,narcisistul de la mine din clasa,a spus ca azi este sclavul meu.(mi-a placut asta),Canti a lins acid sulfuric sau ce era ala de pe banca de chimie etccccccc...
ah,siiiii am resusit sa stau la toate orele si nu am fumat decat o tigara.i'm the boss:)))

[......................]

Schimband subiectu, v-am zis cat de mult nu suport cand ii zic o chestie unei persoane dar nu vrea sa cedeze si vrea sa-ti schimbe parerea neaparat? Sa renunti la ce ai decis si sa revina lucrurile la normal.As vrea sa inteleaga ca e definitiv si irevocabil.Nu am de gand sa schimb nimic mai ales acum cand am inceput un nou 'capitol'
E o noua provocare,un nou joc care poate ajunge chiar departe.It's something different and special this time

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu