sâmbătă, 10 aprilie 2010

8 aprilie 2010

M-am gandit ca ar trebui sa povestesc si ceva din ziua de ieri.A fost ziua lu Gabi (16 ani)
Am dormit la Olga si evident ca a trebuit sa ne trezeasca cineva.de data asta a fost Diana care era foooooarte curioasa cu ce ne imbracam.
La 3 trebuia sa ne intalnim toti,da' era deja 1 si puteam sa jur ca nu o sa am timp.
Am pelcat repede repede de la Olga,am ajuns acasa,am sunat-o pe Diana sa-si miste mai repede fesele pana la mine.
Am vorbit cu blondu la telefon pana mi-am fumat si ultima tigara din pachet si dupaia am fugit in dus.Fix cand incercam sa-mi pun sutienu,bate Diana la usa.
Am probat mii de perechi de blugi,maieuri,tricouri,camasi,bluze,conversi,botine,pantofi..da nimic.Niciuna din noi nu stia cu ce sa se imbrace sau incalte.
Era deja 2.La 2 jumate trebuia sa ajunga blondu la mine,iar noi eram dezbracate,nemachiate etc.La inceput vroiam sa ne imbracam larg..sa fim noi 3 singurele,da ne-am razgandit
"D: Ce ar fi sa suferim si noi un pic pe tocuri azi?
B: Aaa paaai daaa"
Eram relativ imbracate...cand aud interfonu.Ii deschid,o iau pe Diana si fugim in baie cu trusa de farduri dupa noi.Am avut noroc ca o data cu el au venit si fratimiu cu un coleg (mai obsedat de p*zda asa)...S-au dus toti in bucatarie si si-au aprins tigarile.Eu cu Diana inca eram in crize.Nu puteam sa ne calcam.Se facuse 14:45 si noi inca nu ne horatasem cu ce sa ne imbracam.
Intra blondu peste noi.Incep sa urlu la el sa ma lase in pace ca sunt stresata si nu vreau sa-mi vars nervii pe el(desi asta faceam) Ma pupa,ma linisteste pentru cateva secunde si apoi incep iar crizele.Ma pun in pat,vroiam sa-mi bag cucu in tot,asa ca o sun pe Gabi.Numai caa,nu am putut sa ii zic "Stii..nu mai vin" asa ca i-am zis doar ca o sa intarziem putin {sau putin mai mult}
Pana la urma,m-am imbracat cu o camasuta,colanti si ugguri,iar Diana cu blugii mei,conversii negri si un tricou gri pe care il adora (mereu imi aminteste asta)
Ma duc la Blondu,imi cer scuze bla bla.E bine ca m-a inteles :))
Ne-am intalnit toti undeva pe la Diham.Am stat dupa Mihnea juma de ora,ca dupaia sa aflam ca Mihnea vine direct acolo.
In tramvai evident ca ne-a prins controloru. ( _!_ )
BLA BLA BLA BLA SI AM AJUNS IN COOL CAT.
Photobucket
Am baut un cocktail..si dupaia inca unu cu Blondu.Cand ne-am dus intru-un colt sa stam putin singuri apare Maggie "PHOTO SHOOTING" o doamnee.
Photobucket
Hip s-a suparat pe mine ca i-am baut berea,Angel la fel..
Eram atat de ametita si un singur lucru simteam nevoia sa fac in momentu asta.Le-am luat pe Olga si Miki cu mine sii am facut acel lucru :))
Am incercat sa par okay dupaia si chiar am reusit.Pana la urma nu era ceva (prea) important.
S-au intamplat muulte faze dar chiar nu am de gand sa le povestesc pe toate aici.
Olga si Miki au plecat primele,dupaia eu cu Blondu.Cand am ajuns la Unirii aud din geanta " it's your birthday so i know you want to riii-deeeee ouut even if we only bla bla bla" Dupa ce ca abia mergeam,mai trebuia sa-mi caut si telefonu care mi se parea ca suna mult mai tare ca de obicei.
Era Gabi "Ioanaaaaaaaa intoarce-te ca mi-am uitat portofelu' la tine in geanta si nu am cu ce sa platesc" Intr-un final ne-am intalnit undeva la mijlocul drumului si apoi ne-am vazut de treaba noastra.Statiile alea de metrou mi s-au parut atat de luuuuuuuuuuuuungi.Vroiam sa ajung mai repede acasa ca imi facusem program iar cu Miki si Olga si vroiam sa ajung o data cu ele acasa (desi plecasera inainte)M-am intalnit cu ele pe la 8 bla bla bla bla bla.La 9 si ceva am venit acasa si mi-a zis scumpul meu fratior"suntem singuri in seara astaaaaaaaaaaaaa.da-mi o tigara" baaa esti nebun :)).Am vorbit cu maicamea si m-am convins ca ramanem singuri.Am vorbit cu Bubu si Foca sa vina si ei in vizita pana pe la 1 asa.Olga nu a putut sa stea decat pana la 12,da blondu a ramas si a "dormit" la mine.
A fost singura noapte mai linistita in care am fost singura acasa,singura noapte in care nu au venit mai mult de 4 persoane..nici nu am fumat mai mult de 4 tigari

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu