vineri, 16 aprilie 2010

Iulia's b'day

Azi..si-a facut Iulia ziua,desi teoretic e nascuta pe 18.
Mi-am pus ceasu' sa sune la 8 jumate da n-am putut sa ma trezesc.Pe la 9 m-a sunat Foca si am reusit intr-un final sa ma dau jos din pat.Era deja tarziu..la 10 trebuia sa plec la liceu si inca nu stiam cu ce sa ma imbrac.
Am intarziat ca de obicei vinerea la prima ora (s-o suga aia care au facut oraru in Rosetti)
Timpu trecea asaaaa de greu..am plecat de acasa cu gandul sa stau si la ora de info da m-am razganit cand mi-a dat Iulia sms "hai frate vino mai repedeeeeeeee"
Dupa ora de romana am evedat din scumpu' meu liceu de cacat cu bodyguarzii care nu iti deschid poarta nici daca vine garda dupa tine.Si uite asa te fac sa sari mii de garduri si sa treci prin mii de haite de caini.da asta e alta poveste..sa continuam :))
Am traversat (neregulamentar) spre statia de 282.M-a sunat Iulia si am tinut-o la telefon vreo 15 minute (desi ea vroia sa isi intinda paru si ma injura non stop) pana a venit masina.
In 282 ca de obicei plin de tigani.De data asta erau vreo 4 tigancuse de 12-13 ani.Vorbeau extrem de foarte TARE..le auzem desi aveam castile date la maxim in urechi. "Faa fata am visat ca a iesit..? (plm)din inchisoare si m-a dus la toate neamurile lui sa se laude cu mine "
Am coborat din 282,am intrat in magazin sa cumpar tigari,un tip se uita MULT PREA insistent la mine.
12:31 Am intrat la Iulia in casa,i-am injurat cainele ca de obicei,am facut cunostiinta cu Bogdan
12:39 Ne-am dus sa fumam o tigara in baie (cat imi indreptam eu paru' cu minunata placa a lui Bogdan) si apoi am probat toate perechile de ochelari de soare care exista in casa la Iulia.
12:50 A venit Dadi ( "SHIT A VENIT MAMA.IA SCRUMIERA DE PE MASA SI ASCUNDE DRACU' TIGARILE ALEA " ) Macar nu ne-a prins in flagrant
12:55 - 14:30 : labareala
14:31 Ne suna Zapezel sa coboram ca mai are putin si ajunge.Am stat 15 minute in statie la 66 ca dupaia sa ne razgandim si sa mergem la 21. (ideea geniala a lu' Zapezel)
14:50 Stam..si stam..si stam..la coada de la Mega Image pentru 3/4 pachete de tigari amarate. ( Iulia : "Amarate? Ce te faceai fara ele?")
15:02 Am ajuns in Varza..aceasi atmosfera ca ultima data cand am fost.M-a luat Pingu tare tare in brate si m-a pupat ca un pinguin simaptic ce e el.Am facut cunostiinta cu Teo si inca un tip.
15:25 Au venit Alexa,Rodia,Marius,Nico si Boggy.
15:50 Au mai aparut si Flo cu Ted si Ganea (DAAAAMN !! )
16:15 Betii alea alea.Oriunde priveam era o LIMBAREALA TOTALA! Aproape toti pe cupluri..eu eram "singurica" deoarece adorabilu' meu blond nu a vrut sa vina.
16:50 Am facut posta un mar imens cu Iulia,Pingu si Teo,am spart o sticla de vin,m-am certat cu Pingu,am jucat provocare sau provocare,Nico vorbea cu o sticla de bere etc
17 si ceva : m-am impacat cu Pingu (Iulia era fericita din cauza asta) ,m-a convins Ganea sa dau un shot de tequila cu el si Flo,am ametit mai rau,ne-am dus toate fetele la baie (baia care era foarte foarte foarte foarte foarte foarte mica.Cand a venit randul lui Nico sa faca shushu a trebuit sa iesim toate din baie.tot pubu se uita la noi da n-a mai contat asta :)).Rodia s-a dus la masa,eu cu Iulia si Alexa am asteptat-o pe Nico in fata baii.Tipii de la masa de langa se uitau la noi cand am inceput sa ne scoatem limbile p'afara.Iese Nico,intra Alexa..Ne-am dus noi trei pe un hol si ne-am tranit toate pe jos si am inceput sa radem.Iese Alexa,ne vede si isi face cruce.
18:05 " BAI TU AI BAUT CAM MULT " :))
19:50 Am plecat din Varza spre Colentina.M-am oprit cu Flo si Ganea sa ne luam inghetata.Am stat cu Alexa in statie la tramvai si dupaia iar am stat la coada in alt Mega Image de data asta sa ne luam tigari.
20 si un pic Ne-am dus la mc sa bem un shake (eu,fraiera de langa mine,flocosu' si Ganea )
21 fara ceva Flocosu si Ganea au plecat,noi ne-am intalnit cu Vlad si Cristi prin fata blocului.
Domnul Vladut se dadea mare smardoi in fata unei babe cu o insigna de politist furata de la domnu' ta-su si intra in tripuri ca vine garda.
Am vorbit mult cu Cristi si gen mi-a bagat mintile in cap.Mi-a zis sa nu ma grabesc " sa traiesc",sa ma bucur de viata mea de aproape 16 ani :D.Are experienta tipu'..(20 ani)
Ne-am dat seama ca avem si cunostiinte comune "Ala ma? Daca il vad ti-l bat" =))
Si chiar are dreptate.Am realizat ca multi pustani de 15,16,17 ani se dau mari smecheri cand defapt nu stiu nimic despre viata si cauta sa se sparga zilnic ( nu zic ca eu stiu prea multe..dar totusi)
Sunt fericita deoarece azi sunt mai sigura ca niciodata ca am uitat ce s-a intamplat acum aproape doi ani.La inceput erau amintiri care imi provocau doar stari naspa si greata dar acum privesc inapoi cu alti ochi si observ ca am avut multe de invatat de la acea persoana.
22:22 (s-a uitat Iulia la ceas ) Am ajuns acasa bla bla.
23:57 Oricat de multe detalii par scrise aici,nu am povestit nici macar jumatate din ziua asta.

p.s Happy B'day darling/luv u (always&forever)




melodia care a stat pe repeat toata ziua:

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu