duminică, 11 aprilie 2010

...

E ciudat cum aparentele inseala de fiecare data,nu? Persoanele pentru care ai putea sa bagi mana in foc ca nu o sa te dezamageasca,o fac cel mai tare.
Ce ai face daca prietenul tau ar incepe sa o ia la injuraturi pe una dintre cele mai bune prietene ale tale,Z,pentru ca aceasta l-a facut "ratat" ?
Si macar daca erau unele injuraturi mai..relativ ok.Chiar nu am crezut ca vorbeste asa cu o FATA ..si mai ales ca el pretindea ca in trecut s-a prefacut ca tine la ea ca sa o ajute sa-si dea seama ca il iubeste pe Y.
Am fost de fata si am citit toata convorbirea.La un moment dat i-am zis sa ma lase la pc sa vorbesc eu cu el.Era normal ca o sa ii iau apararea prietenei mele.
Probabil s-a gandit ca nu aveam nici o legatura si nu trebuia sa ma supar pe el pentru chestia asta,dar nu s-a gandit sau probabil inca nu stie cat inseamna prietenii mei pentru mine.
M-am gandit ca poate sa-mi vorbeasca si mie asa peste ceva timp.Pentru ca nu ar fi nici o diferenta.Multe chestii care i le-a spus lui Z,mi le-a zis si mie
Toate s-au intamplat azi noapte.Eu si Z am dormit la Olga.De atunci nu cred ca am vorbit "normal cu el".Stiu ca e si vina mea.Cand a incercat sa fie dragut cu mine,i-am taiat tot firu.Dar chiar nu puteam sa fiu asa indiferenta.Si mai ales ca ne certasem inainte.
Vreau sa revina totul la normal mai repede!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu