joi, 22 aprilie 2010

Eu,tu...si restul lumii?

Vreau mai mult.Vreau relatia aia mult visata de care am avut parte o data si nu am stiut sa apreciez.Cineva mi-a zis acum ceva timp ca mereu se intoarce roata.Poate acum e randul meu... "Cu ce masori,ti se masoara"
Dar chiar nu cer mult.Doar sa fiu fericita cu persoana care e langa mine...si daca se poate,as mai vrea ca acea persoana sa se inteleaga bine si cu prietenele mele.M-am saturat sa ma impart in doua,m-am saturat de certuri in legatura cu asta.M-am saturat sa mi se zica "vorbeste lumea.." M-am saturat sa-mi storc creierii sa-mi dau seama daca ma minte sau nu.Am incredere,dar nu totala( am avut antecedente).anumite chestii chiar par prea trase de par.Dar asta e,o sa inghit tot cat o sa mai pot..si cand o sa vina momentu o sa scuip tot.
Stiu ca nici o relatie nu paote fi perfecta dar de ce sa nu ne chinuim sa iasa perfect?Oricat de putin putem,macar sa stim ca am dat totul si ca asta a fost.
Sunt confuza dar incerc sa ascund asta,sa inving pesimismul si sa privesc partea plina a paharului.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu