sâmbătă, 19 iunie 2010

pentru ei.

Asta e PRIMUL si sper ca si singrul post pe care o sa-l scriu plangand.
Nici nu stiu cum sa explic acum ce simt.Si oricat as incerca,nu m-ar crede niciunu dintre ei.E vorba de doua persoane
Doua persoane care au fost importante si pe care le-am pierdut..extrem de usor.
Prima persoana - stiu ca a fost vina mea cand am luat o anumita decizie.Intr-un fel stiam ca atunci o sa se termine totul si ca nu o sa mai fie alta cale dar totusi parca speram ca o sa fie mai bine .Apoi,in doar cateva zile,totul s-a dus usor usor.Si da,inca ma mai gandesc cateodata ce bine era sa pot sa dau timpu inapoi.Si inca mai esti prezent la mine in cap.Si inca mai port bratara aia.Si inca imi lipsesti..desi mi-ai dat de inteles ca e exact invers pentru tine.
Sunt constienta de asta.Mereu ai zis ca vrei sa iti demosntrez ca esti special.Uite..sper ca asa o sa vezi.Ti-am zis ca m-ai invatat sa renunt la orgoliu si sa nu-mi mai pese.Oricum nu mai am NIMIC de pierdut.
Si sincer ma bucur pentru tine ca nu ai momente cum am eu si ca nu regreti nimic.
A doua persoana - Aici e mult mai greu sa zic ce am de zis.E o persoana care zice ca nu stiu sa apreciez nimic,o persoana care rar crede ce spun desi totusi zice ca tine la mine.(defapt tinea..tre sa ma obisnuiesc sa vorbesc la trecut.)E o persoana care se supara pe mine din motive mult prea..neimportante.O persoana care nu stie ce a ajuns sa insemne pentru mine intr-un timp foarte scurt.

Asta e pentru L si P.Am scris aici tot pentru ca stiu ca amandoi mi-ati dat ignore sau perm.offline si nu am cum altfel sa va zic asta.
Sper sa cititi.Nu ma astept la vreun raspuns.Vroiam doar sa ma descarc.





826 48248 !

1 comentarii:

Blanca spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu