marți, 8 iunie 2010

...later in that night

3:05 a.m - casc intruna dar nu am nici cel mai mic chef sa ma ridic de pe acest simpatic scaun roz si sa ma duc in pat. Cheryl Cole - Parachute e pe repeat de cateva ore.Am stat asa si m-am gandit la persoanele de care imi pasa/la care tin si la persoanele carora pot sa le zic ca le iubesc(nu din obsinuinta sau ca asa vreau eu) si am realizat ca sunt destul de putine..chiar foarte putine.Nu stiu daca e bine sau rau,dar sunt multumita asa.
Cineva mi-a zis mai de mult ca "spun vorbe mari fara sa stiu ce inseamna " dar acum am realizat ca nu a avut dreptate..si imi pare bine.Nu trebuie sa demonstrez asta nimanui..doar mie.Am si eu sentimente desi doar persoanele care ma cunosc bine stiu asta.Nu sunt asa de 'plastica' (cum zice Miki) si in interior.At least,not anymore
Si promit ca nu o sa mai zic nimanui acele 2 cuvinte si 8 litere fara sa simt intradevar asta.

1 comentarii:

Zapezel spunea...

Vrei ca sentimentele sa se aglomereze in tine ?

Nu mai fi atat de deschisa persoanelor si axeaza-te numai pe una singura de sex opus .

O sa treaca mult pana atunci pentru ca de la anii tai pana la 18-20 de ani o sa ai o perioada de insensibilitate si nu o sa te hotarasti deloc, ba chiar o sa fii extrem de indiferenta si o sa faci ceva doar pentru placul persoanei de langa tine...Nu o sa-ti pese de nimeni si nimic

Trimiteți un comentariu