marți, 8 iunie 2010

i'm sleepless!

Haha! Au fost niste zile destul de dragute.Sambata m-am vazut cu Iulia in sfarsiiiiiiit dupa aproape 2 saptamani.A venit sa ma ia de acasa si apoi am mai stat pe acolo.Ce dor imi era de cartieru alaaa :D Am facut lungul drum de 2 minute pana la mec sa ne luam ceva de baut si sa ne plimbam dar evident ca acolo am dat de Vlad&Co.Continuarea o stiti..glume ca intre 2 persoane normale care au fost impreuna 2 luni si au ramas prieteni (hei..chiar ar trebui sa scriu un post despre el : ) + arsul cu bricheta 'ai mobilitateee te lasi pe spateee " Peste putin timp ne-am plictisit de ei si am urcat.Imi era dor pana si de fiecare loc din casa aia in care am cel putin o amintire,imi era dor sa rad in perna ca sa nu o trezesc pe Dadi,imi era dor sa ma latre cainele ala mic si urat,imi era dor de perna aia pe care nu dorm niciodata bine,imi era dor sa scrumam in cani...Apoi poze,bautura,pizza,haine,ryan,ochelari de soare,muzica,multe serii de "hahahahahahah hihihi hehehehe hahahahahaa" (de asta imi era cel mai dor)
A doua zi am stat sa tocesc la matematica..in sparanta ca o sa ma treaca si nu o sa fiu nevoita la toamna sa ma prezint la liceu..
Luni la mate -"Nu cred ca exista vreo sansa sa treci.ai nevoie de media 6." si mi-a dat un test
Marti la mate -stau cu mana ridicata,nu ma baga in seama
-ajunge la mine la catalog..spune " mai intai sa ne uitam la cei fara probleme"
-ma descurajeaza si imi spune ca n-am cum sa trec
-imi zice sa vin cu ea la o alta clasa urmatoarea ora (eu si inca cativa)
-ma cheama in fata clasei si ma intreaba teorie.
-HAHA FRAIERILOR! Am stiut tot
-profa a ramas gen "/:) e prima ora cand inveti pe anu asta la matematica"
-mi-a mai dat un test din 4 exercitii apoi mi-a zis ca pot sa plec
SI uite asa mi-a dat peste cap planurile de a nu ma duce maine la scoala..(defapt azi avand in vedere ca e 2 am).Deeeeci peste cateva ore o sa aflu media.
Multumesc persoanelor care mi-au fost alaturi in aceste doua zile oribile si m-au incurajat ca trec(Andreea,Alex,Paul,Canti,Bogdaneeeel (P),Mihnea,Jojo etc) si ii multumesc si lui Luca pt incurajarile lui "sper sa iei 3 si sa ramai corijenta" :)))
Nu am chef sa povestesc si restul zilei de ieri desi a fost aproape perfect.Si zic 'aproape' deoarece mai lipsea un singur lucru din peisaj..sau mai bine zis..o singura persoana.
Mi-e dor de tine fraiere.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu