vineri, 7 mai 2010

gen orele de biologie

profa: Lipsa de educatie la ora de biologie.Va bateti joc de toata clasa.
Paul: Nu,doar de dumneavoastra
profa: Iesi afara nesimtitule (apoi trage de el)
Paul: Doamna,nu ma bruscati!
profa: Nu mai intrii decat cu parintii la ora mea.
Paul: Dar eu nu am parintii (apoi iese si tranteste usa)
profa: Si tu Cantemir
Canti: Ies din clasa dupa ce termin de mancat cozonacu'.Vreti si dumneavoastra?
Vlad: Doamnaaaaaa,stiti bancu cu visine?
George: Da cu ciresele?
a doua ora :
Petrut se uita la Canti cum sufla intr-o punga
Profa : Ma,uite-te aici ca eu te trec clasa,nu el.
Paul : Blondo,ai breteau de la sutien sucita ( si mi-o aranajeaza).Eu nu am sutien.Goinea,vezi cum isi bate Dumnezeu joc de noi? Nu avem sutiene
Goinea : Noua ne-a dat p*la frate
Paul : Si creier.Lor le-a dat o gaura mare in cap si una intre picioare
Goinea: Blondo,cum e sa fi fata?

3 comentarii:

Iulia spunea...

uau. e ceva:))

Unknown spunea...

ok..asta nu e bine :|

Alex spunea...

Defaaaaapt discutia aia intre mine paul si blonda a fost la info (unde am luat un 3 si am zis ca profa e frustrata din liceu)

Trimiteți un comentariu